Όπως λένε στην «Π» οι έμποροι των κλάδων ένδυσης και υπόδησης, οι καταναλωτές ψάχνουν τις εκπτώσεις και τις προσφορές. Αυτό όμως δε σημαίνει πάντα ότι προχωρούν σε αγορές, έστω κι αν οι τιμές φαίνονται ελκυστικές.
Οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν ρούχα και παπούτσια για τα παιδιά τους.
Έτσι στα παιδικά και τα νεανικά είδη οι πωλήσεις δεν εμφανίζουν τόσο σημαντική πτώση όσο στα γυναικεία και τα ανδρικά.
Στα φθηνά νεανικά είδη έχουν άλλωστε επενδύσει ορισμένες μεγάλες αλυσίδες οι οποίες άνοιξαν καταστήματα και στο Ηράκλειο και φαίνεται να πηγαίνουν καλά, οδηγώντας σε ακόμα μεγαλύτερη απώλεια εισοδημάτων τα μικρά μαγαζιά της πόλης.
Δεν είναι βέβαια δεδομένο ότι πάντα έχουν βιωσιμότητα και οι μεγάλες αλυσίδες, όπως ήδη έχει φανεί στην αγορά του Ηρακλείου με το κλείσιμο καταστημάτων του χώρου.