Το «κίτρινο» και το «ροζ» είναι χρώματα που... ανθούν στα ΜΜΕ;

«Είναι εύκολο να “πουλήσεις” όταν μεταχειρίζεσαι τα παραπάνω χρώματα. Χτυπάς κατευθείαν σʼένα από τα κέντρα της κοινωνικής ζωής του ανθρώπου , το κουτσομπολιό. Οι πικάντικες και βρόμικες ιστορίες τραβούσαν και μάλλον θα τραβάνε για πάντα το ανθρώπινο ενδιαφέρον. Οπότε εν μέσω σοβαρής κρίσης -που στα έντυπα έχει αρκετό καιρό που εξελίσσεται- δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε το γιατί κερδίζουν ολοένα έδαφος. Είναι ένας φαύλος κύκλος, τον τρέφουμε και μας τρέφει.»