Τη στρατηγική που θα δώσει λύση στις μειωμένες πωλήσεις των αυτοκινήτων, αναζητούν οι εταιρίες και στο Ηράκλειο, σε μια προσπάθεια να διαφοροποιήσουν τους αρνητικούς συσχετισμούς στην αγορά.

Η μείωση των πωλήσεων στην Κρήτη αγγίζει το 35 %, κάτι που όπως υποστηρίζουν αντιπρόσωποι και πωλητές, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην “αρνητική ψυχολογία” των καταναλωτών και στους περιορισμούς που τίθενται πλέον από τις τράπεζες.

Παρʼ όλα αυτά, οι έμποροι ευελπιστούν ακόμα σε περιορισμό των απωλειών, αφού όλοι παραδέχονται πως το 2009 θα είναι μια δύσκολη χρονιά.