Ο Αστέρας κέρδισε (2-0) στην Τρίπολη τον ΠΑΟΚ, ανέβηκε στην 4η θέση του βαθμολογικού πίνακα και σίγουρα αποτελεί την έκπληξη του πρωταθλήματος. Τα γκολ πέτυχαν ο Φιλομένο (14ʼ) και ο Σέζαρεκ (65ʼ). Με λάθη η διαιτησία του Γερμανάκου (Αθήνας) ο οποίος χρέωσε με κίτρινη κάρτα τους Αμπάρη, Μασάντο, Σεζαρεκ, Μπαλάφα, Μαλεζά.