ΠΑΟ - ΞΑΝΘΗ
ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΝ ΑΡΗ ΕΝΩ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΣΤΗ ΛΕΩΦΟΡΟ
Η Ξάνθη έπαιξε αντιποδόσφαιρο στη Λεωφόρο, αλλά βοηθώντας και τον διαιτητή Κασναφέρη, κατάφερε να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας από τον Παναθηναϊκό, ο οποίος έχασε γοκλ από αυτά που “δεν χάνονται με τίποτα”, όπως λέμε στην ποδοσφαιρική διάλεκτο. Πάντως, οι “πράσινοι” εκφράζουν παράπονα ότι ο διαιτητής δεν τους έδωσε δύο πέναλτι. Με κίτρινη κάρτα χρεώθηκε ο Γιουρασόφσκι.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες