Δύσκολα, αλλά δίκαια, η Καλαμαριά κέρδισε με 2-0 τον Λεβαδειακό στο Καυτανζόγλειο. Ο Καραλιόπουλος (62ʼ) άνοιξε το σκορ και το έκλεισε ο Μπρίτο (71ʼ). Με λάθη η διαιτησία του Σπάθα (Πειραιά) ο οποίος απέβαλε με κόκκινη κάρτα τον Μοντόγια (65ʼ), ενώ “κιτρίνισε” τους Κόλτση, Γαλανόπουλο, Αμπονσά και Θεοδοσιάδη.