Υπνος...
Τα play offs, ως θεσμός, σώθηκαν με τη νίκη του Άρη. Οι δήθεν ισχυροί, όμως έδειξαν τα απίστευτα κενά τους. Μπάγιεβιτς, Σάντος και Μπάντοβιτς υποτίθεται ότι είχαν όλο τον καιρό μπροστά τους για να ετοιμάσουν δυνατά σχήματα για το εξτρά πρωτάθλημα. Τι είδαμε; Αθλια απόδοση και από τις τρεις ομάδες. Στο Ολυμπιακό Στάδιο, η ΑΕΚ βυθισμένη στα εσωτερικά της προβλήματα δεν έκανε ούτε φάση! Ο δε ΠΑΟΚ αρκέστηκε στο “μηδέν”, αποφεύγοντας να κυνηγήσει την ουσία και να πάρει σαφές προβάδισμα για τη δεύτερη θέση της κατάταξης. Οσο για τον Ολυμπιακό, ένα-δύο σουτ και τίποτα άλλο. Απόδοση για κλάματα και άμυνα για γέλια. Η ανυπαρξία του Ολυμπιακού στο Χαριλάου έδωσε πνοή στον Άρη, τον “ανέστησε” μετά την ήττα στον τελικό και δίνει ζωντάνια σε έξι αγωνιστικές που ενδιαφέρουν ελάχιστους. Γιατί αν δεν το προσέξατε, στο ντέρμπι του ΟΑΚΑ κυριάρχησε η... υπνηλία και διατέθηκαν μόλις 11.807 εισιτήρια! Τόσο νοιάζει τον κόσμο αυτή η διαδικασία. Και βέβαια, με τέτοιες εμφανίσεις οι ομάδες, όποια και να βγει δεύτερη, μόνο φρούδες ελπίδες θα έχουν για συμμετοχή στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Γιατί για να περάσει κάποιος, χρειάζεται να πετύχει και γκολ.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΦΙΝΑΣ
ΤΑ ΝΕΑ