ΠΑΝΩ
Ένα εξαιρετικό αφιέρωμα για τις ομάδες Κ17 του φάιναλ φορ, "ανέβασε" χθες στο site της η Σούπερ Λιγκ. Η διοργανώτρια αρχή του Ελληνικού πρωταθλήματος, μπορεί να έχει δεκάδες προβλήματα, αλλά τα πρωταθλήματα υποδομής τα προσέχει ιδιαίτερα και οι φετινές διοργανώσεις αποτελούν την καλύτερη επιβεβαίωση. Ήταν άψογες σε όλη τους τη διάρκεια...
ΚΑΤΩ
Η Ίντερ με το ποδόσφαιρο που έπαιξε στην Βαρκελώνη, θύμισε την δεκαετία του '60, τότε που το σύστημα στην Ιταλία είχε μόνο την μορφή του 5-5-0. Όλοι άμυνα δηλαδή. Και μην πει κανείς ότι έπαιξε έτσι λόγω της αποβολής, γιατί και πριν την κόκκινη, έτσι έπαιζε. Τελικά στον τελικό προκρίθηκε ο καλύτερος προπονητής και όχι η καλύτερη ομάδα.

