Στους... δρόμους τη Δευτέρα οι φίλαθλοι του Ιωνικού
Συμβολικά δώρα σοφίας και δύναμης του προέδρου της ΠΑΕ-ΟΦΗ στο νέο προπονητή κ. Παράσχο και αισιοδοξία για “δημιουργία ομάδας-πρότυπο”, όπως δήλωσε ο κ. Κουράκης
Αποφασισμένοι να πάρουν θέση και να... ταρακουνήσουν τους αρμόδιους είναι οι φίλοι του Ιωνικού, που τα τελευταία αρνητικά αποτελέσματα, φαίνεται να έχουν... ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής τους. Έτσι, μια ώρα πριν την κομβική αναμέτρηση της Δευτέρας με την Καλαμάτα, οι "Rangers" απηύθυναν κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας για συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Σπάθας, θέλοντας να περάσουν το δικό τους μήνυμα στην "κυανόλευκη" διοίκηση. "Τα ψέματα τελείωσαν. Τη Δευτέρα 3 Μαΐου κρίνεται αν ο Ιωνικός θα υποβιβαστεί απευθείας στην Γ' Εθνική. Ο αγώνας με την Καλαμάτα είναι κάτι παραπάνω από καθοριστικός. Είναι η μεγαλύτερη μάχη του πολέμου. Πριν από το παιχνίδι όμως οι οπαδοί του Ιωνικού πρέπει να δώσουν μία ακόμη πιο καθοριστική μάχη, εναντίον όσων διέλυσαν τον Ιωνικό και μέσα σε λίγα χρόνια τον μετέτρεψαν από ομάδα μοντέλο στην Α' Εθνική, σε αδύναμο κομπάρσο στην Β' Εθνική" λένε μεταξύ άλλων οι οργανωμένοι του Ιωνικού στην ανακοίνωση τους.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες