Πανωλεθρία έχουν πάθει οι πολυτελείς μονάδες του νησιού αφού λόγω της κρίσης οι πληρότητες τους σε πολλές περιπτώσεις δεν ξεπερνούν το 35% αν και βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, ωστόσο παρά την έλλειψη πελατών, ακολουθούν σταθερά τιμολογιακή πολιτική και δεν μειώνουν τις τιμές τους.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν μονάδες που δεν μπορούν και να πληρώσουν το προσωπικό τους ενώ άλλες δεν μπορούν να προσλάβουν τους εργαζόμενους τους παρά σʼένα πολύ μικρό ποσοστό αφού δεν έχουν πελάτες.

Επιπλέον τα εστιατόρια και τα μπαρ των ξενοδοχείων υπολειτουργουν αφού οι λιγοστοί πελάτες τους περιορίζουν όσο μπορούν τα έξοδά τους.

Η Ελούντα μια περιοχή της Κρήτης, που είναι συνώνυμη με την πολυτέλεια και τα ακριβά ξενοδοχεία έχει πέσει θύμα της πρωτοφανούς τουριστικής κρίσης.

“Δεν φανταζόμασταν ότι θα έχουμε μια τόσο κακή σεζόν” είπε στην “Π” ο Μανόλης Βαρκαράκης πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λασιθίου υπογραμμίζοντας ότι τα πολυτελή ξενοδοχεία της Ελούντας έχουν πάθει πανωλεθρία και οι πληρότητές τους δεν φθάνουν ούτε το 50%.

Όλοι έχουμε άγχος με τα άδεια δωμάτια και πολλοί ξενοδόχοι μειώνουν πάρα πολύ τις τιμές τους γιατί δεν μπορούν διαφορετικά να καλύψουν τις υποχρεώσεις του.



Παρά την κρίση

δεν μειώνουν τις τιμές

Ωστόσο, άλλα ξενοδοχεία ακολουθούν μια σταθερή τιμολογιακή πολιτική και παρά την κρίση δεν ρίχνουν την ποιότητα αλλά ούτε και τις τιμές τους.Ο κ. Φράγκος διευθυντής του ξενοδοχείου Blue Palace είπε στην “Π”: “Είναι γεγονός ότι υπάρχουν μονάδες με πληρότητες 35%-40% που δεν έχουν ακόμη προσλάβει το προσωπικό τους” όμως συμπλήρωσε ότι η τιμολογιακή πολιτική που ακολουθείτε πρέπει να είναι σε μια λογική βάση γιατί οι τιμές εύκολα μειώνονται στην πορεία όμως δύσκολα μπορούν να αυξηθούν ξανά. Όσον αφορά στις χαμηλές τιμές των ξενοδοχείων στην Τουρκία και την Αίγυπτο είπε ότι οφείλονται κυρίως στο φθηνό προσωπικό.

“Μπόρα είναι θα περάσει” ήταν το σχόλιο του διευθυντή του “Elounda Beach” Μανόλη Ρασούλη ο οποίος σημείωσε: “Δεν πρέπει να ρίχνουμε τις τιμές, ούτε την ποιότητά μας.

Έχω ακούσει περιπτώσεις ξενοδόχων που ρίχνουν στο 47% την τιμή τους.

Με τέτοιες εκπτώσεις, πως είναι δυνατόν να μην πέσει η ποιτότητα; Εμείς πουλάμε καλές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και εκεί πρέπει πάντα να εστιάζουμε, περιμένοντας να λήξει αυτή η δύσκολη χρονιά”.