Το μέλος του Δ.Σ. του Ερ. ΟΦΗ κ. Κουνενός, έδωσε το “παρών” στον αγώνα. Κάθισε στην κερκίδα μαζί με τους 30 φιλάθλους του ΟΦΗ από την Αθήνα, οι οποίοι συμπαραστάθηκαν στην ομάδα.
Αρκετοί ουδέτεροι φίλαθλοι ήταν στο γήπεδο. Μεταξύ αυτών ο προπονητής του Αμύντα κ. Βλάχος και ο αθλητής του Αμαρουσίου Μαυροκεφαλίδης. Γενικά στο γήπεδο ήταν 100 φίλαθλοι χωρίς να δημιουργηθεί το παραμικρό.

