“Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, γιατί τέτοια διπλά βγάζουν τις ομάδες πρωταθλήτριες”, δήλωσε μετά το παιχνίδι ο προπονητής του ΟΦΗ κ. Δέδας. Ο κόουτς συνεχίζοντας είπε: “Παίζοντας με μικρομεσαίες ομάδες κερδίζοντάς τες στην έδρα τους, σου δίνεται η δυνατότητα να πιστεύεις ότι μπορείς να μείνεις στην κορυφή και να διεκδικείς κάτι υψηλότερο. Οι παίκτες είναι άξιοι που κατάφεραν κάτι σπουδαίο, παρά τις αντιξοότητες του παιχνιδιού. Είναι η 2η νίκη μας εκτός έδρας και είμαι χαρούμενος. Είναι σημαντικό στη Βʼ Εθνική να κερδίζεις εκτός έδρας”.

Στο τέλος ο κ. Δέδας αφιέρωσε τη νίκη στον πρόεδρο του Συλλόγου κ. Ξημέρη, ο οποίος δεν μπόρεσε να δώσει το “παρών”. Επίσης “ευχαριστώ τον κόσμο των Αθηνών που ήρθε και μας συμπαραστάθηκε”.