ΜΕ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗΝ 11άδα Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΚΑΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ “ΤΡΙΠΟΝΤΟ”
Με τρία νέα πρόσωπα, σε σχέση με το ματς της πρεμιέρας στην Κομοτηνή, θα παραταχθεί πιθανότατα ο Εργοτέλης κόντρα στον Άρη. Όπως φάνηκε χθες, ο Νίκος Καραγεωργίου θα διατηρήσει το 4-3-3 με τον Τζούνιορ να επιστρέφει από τραυματισμό και να παίρνει θέση στο αρχικό σχήμα, ενώ δίπλα του θα αγωνιστεί ο Ορφανός αντί του τραυματία Γραμμόζη. Η τρίτη αλλαγή θα είναι μάλλον ο Μπουντιμίρ αντί του Βακουφτσή ενώ οι υπόλοιποι οκτώ είναι οι: Δασκαλάκης, Κορδονούρης, Γελαδάρης, Μαουρίτσιο, Χίλπλιγκερ, Κουτσιανικούλης, Ογκουνσότο και Ρομάνο προπονήθηκε κανονικά χθες. Η αποστολή θα βγει μετά την σημερινή προπόνηση. Να σημειωθεί τέλος ότι ο Γραμμόζης λόγω του τραυματισμού του ζήτησε και πήρε τριήμερη άδεια προκειμένου να κανονίσει κάποια προσωπικά του θέματα.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες