Με αλλαγές, από τις οποίες κάποιες είναι αναγκαστικές, θα παρατάξει ο Κίκε Ερνάντεθ αύριο τον Άρη εναντίον του Εργοτέλη. Ο Κέλεμεν, όπως φαίνεται, θα παραμείνει κάτω από τα δοκάρια. Στην άμυνα, από τα δεξιά προς τα αριστερά, θα είναι οι Νέτο, Ρ. Γκιάρο, Γιάχιτς, Αουρέλιο. Στο κέντρο θα βρίσκεται ο Ν. Γκαρσία, εκτός αν διαπιστωθεί ότι είναι πολύ κουρασμένος από τη συμμετοχή στα δύο παιχνίδια με την εθνική του ομάδα, για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Τις περισσότερες πιθανότητες για παρτενέρ του Βολιβιανού συγκεντρώνει το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «κιτρίνων», Βίτολο. Ο Κόκε θα χρησιμοποιηθεί ως αντικαταστάτης του Ζεντίλ, πίσω από τον μόνο προωθημένο Βλόνταρτσικ, τον οποίο θα πλαισιώνουν οι Ρεγκέιρο από τα αριστερά και Χαβίτο από τα δεξιά. Αντίθετα απίθανη θεωρείται η παρουσία των Τόνι Κάλβο και Τιάγκο Ζεντίλ στο παιχνίδι. Οι δυο τους στην τελευταία προπόνηση ακολούθησαν ατομικά πρόγραμμα (πάλι), και πλέον, έχοντας μείνει πίσω, τίθενται εκτός αγώνα. Όσον αφορά τους υπόλοιπους τραυματίες, ο Καρατζιοβαλής έκανε γρήγορο περπάτημα, χωρίς να νιώσει ενοχλήσεις, ο Ντιόγο Σιστόν θα αρχίσει από τη Δευτέρα περπάτημα, ενώ ο Αλεχάντρο Λέμπο προπονήθηκε κανονικά με μπάλα. Στο μεταξύ και χθες ο ο Κίκε Ερνάντεθ μίλησε με κολακευτικά σχόλια για τον Εργοτέλη τονίζοντας τα εξής «Ο Εργοτέλης είναι μία ομάδα που ξεκίνησε πάρα πολύ καλά το πρωτάθλημα, με μία νίκη εκτός έδρας. Και είναι μία ομάδα με πολύ καλούς ποδοσφαιριστές, κυρίως στο να δημιουργούν γκολ. Θα αντιμετωπίσουμε μία ομάδα που θα επιδιώξει να διπλασιάσει τις νίκες της, ειδικά μετά το νικηφόρο ξεκίνημα εκτός έδρας. Το ίδιο όμως θα επιδιώξουμε κι εμείς», είπε χαρακτηριστικά ο Ερνάντεθ.