Ουδέν νεότερον από το μεταγραφικό μέτωπο του ΟΦΗ. Σίγουρα οι φίλαθλοι της ομάδας, πέραν του ότι ανησυχούν εξαιτίας της παρατηρουμένης στασιμότητας, έχουν κουραστεί να ακούνε και να διαβάζουν συνεχώς τα ονόματα ορισμένων ποδοσφαιριστών οι οποίοι τάχα θα ερχόταν στο Ηράκλειο από την προηγούμενη εβδομάδα ή ότι ο ΟΦΗ ήταν πολύ κοντά στην απόκτησή τους. Είχε αναφερθεί ότι την προηγούμενη Παρασκευή επρόκειτο να έλθει ο Δημούτσος και μάλιστα ότι θα έπαιζε στο φιλικό με τον ΠΟΑ. Υπενθυμίζουμε ότι λόγος έγινε ακόμη για τους Πετρόπουλο, Εντόι και Μήτρογλου. Με το δίκιο τους οι φίλαθλοι έχουν γίνει άπιστοι Θωμάδες και θα πιστέψουν ότι θα πραγματοποιηθεί κάποια- αξιόλογη βέβαια- μεταγραφή, μόνο όταν δουν τον παίκτη να έρχεται στο Ηράκλειο και να υπογράφει. Πάντως... οι καιροί ου μενετοί. Αν γίνει κάτι πρέπει να γίνει το συντομότερο γιατί είναι ήδη αργά. Γιατί είναι αδιανόητο ένας παίκτης να παίξει στην ομάδα, σε επίσημο παιχνίδι, χωρίς να έχει πάρει μέρος ούτε σε ένα φιλικό. Αυτό που προέχει είναι να καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι η ομάδα χρειάζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ενίσχυση και δεν είναι δυνατόν να πάει... ξυπόλητη στʼαγκάθια.