Συνεχίζεται η προετοιμασία των παικτών
ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΟΦΗ ΣΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΑ (2-0)
Στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο θα συνεχίσουν σήμερα το πρωί στις 9 την προετοιμασία τους οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, οι οποίοι χθες είχαν ρεπό. Είναι άγνωστο αν θα μπορέσουν να προπονηθούν ο Πίτσος, που έχει πρόβλημα στον τένοντα και ο Πόποβιτς, που έχει αιμάτωμα στον τετρακέφαλο. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο οι δύο αυτοί παίκτες δεν πήραν μέρος στο προχθεσινό φιλικό με τον ΠΟΑ, που έγινε στο Αθλητικό Κέντρο. Η προετοιμασία θα συνεχισθεί αύριο το πρωί την ίδια ώρα, ενώ την Τετάρτη ο ΟΦΗ θα δώσει ένα σημαντικό φιλικό παιχνίδι, στις 6.30 το απόγευμα με αντίπαλο τον Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, το οποίο θα διευθύνει ο Βοσκάκης του Συνδέσμου Ρεθύμνου. Πέραν αυτού, μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ θα δώσει τρια ακόμη φιλικά παιχνιδια. Συγκεκριμένα θα παίξει στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο στις 16 Αυγούστου με τον Αστέρα Ρεθύμνου και στις 20 με τους Νέους του Συλλόγου, ενώ θα κάνει την πρόβα τζενεράλε στις 23 Αυγούστου στη Ρόδο με την ομώνυμη τοπική ομάδα. Όπως είναι γνωστό σύμφωνα με το πρόγραμμα της πρεμιέρας ο ΟΦΗ θα παίξει στις 30 Αυγούστου, ημέρα Σάββατο και ώρα 7μ.μ. με τον ΠΑΟΚ στο Παγκρήτιο Στάδιο και το ματς θα μεταδοθεί από το συνδρομητικό κανάλι (ΝOVA). Σύμφωνα με πληροφορίες από το μάνατζερ του Στεφανή ο παίκτης κατέθεσε προσφυγή προκειμένου να μείνει ελεύθερος και παράλληλα να πάρει τα χρήματα που του οφείλονται. Ο Πίρσμαν εξακολουθεί να βρίσκεται στο Ισραήλ και να προπονείται με την Ασντόντ, η οποία στο ρόστερ τον αναφέρει ως δικό της παίκτη.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες