Ο Νίκος Καραγεωργίου έμεινε ικανοποιημένος από την πρώτη εικόνα που είχε από την ομάδα του στο φιλικό με την Χερσόνησο.
“Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου μέσα στο γήπεδο” δήλωσε ο Μακεδόνας κόουτς και πρόσθεσε: “Δεν έχει σημασία το σκορ στα φιλικά παιχνίδια αλλά τα συμπεράσματα που βγάζεις από τους ποδοσφαιριστές σου. Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι κόντρα σε ένα δυνατό αντίπαλο όπως είναι η Χερσόνησος. Θετικό είναι ότι δεν είχαμε κάποιο τραυματισμό”.

