Αρκετός κόσμος βρέθηκε χθες στο βοηθητικό του Παγκρητίου Σταδίου για να παρακολουθήσει το πρώτο φιλικό του Εργοτέλη. Αν και αρχικά υπήρχε η σκέψη το φιλικά να γίνει κεκλεισμένων των θυρών οι υπεύθυνοι του Εργοτέλη άφησαν τελικά τους φιλάθλους που πήγαν στο Παγκρήτιο να μπουν στο γήπεδο και να δουν την ομάδα τους. Παρόντες φυσικά και οι παράγοντες της ομάδας. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Διεθνής Ένωσις Εργοτέλης Απόστολος Παπουτσάκης είδε το ματς με τον μεγαλομέτοχο Νίκο Τζώρτζογλου (φωτό) ενώ το “παρών” έδωσε και ο Γιώργος Σουλτάτος ο οποίος θα συνοδεύσει την αποστολή στην Ολλανδία.