19 ποδοσφαιριστές πήρε ο Στράκα μαζί του για το χθεσινό παιχνίδι με την Μπόχουμ.

Εκτός έμεινε ο Ζντράβκο Πόποβιτς που νιώθει κάποιες ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο καθώς και οι τραυματίες Ταραλίδης, Βενέτης, Γκάγκουλα.

Ακόμα ο Τσέχος τεχνικός άφησε εκτός αποστολής τους "μικρούς" Πέσιτς, Κατσαμά, Μπέρκη, Πυθαρούλη, Γεωργίου.

Οι 19 ποδοσφαιριστές που θα χρησιμοποιηθούν στο σημερινό παιχνίδι με αντίπαλο την γερμανική ομάδα είναι οι παρακάτω:

Τζόρβας, Κασμερίδης, Αρβανίτης, Σταυρακάκης, Ισά, Κουνενάκης, Λαρόκ, Πίτσος, Μονιάκης, Σίμιτς, Ρουμπάκης, Μπαρκαουάν, Σίμπσον, Κοστόφσκι, Γκέρμπερ, Ερέρα, Όρος, Σφακιανάκης, Κοκκινάκης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην αποστολή μετέχει και ο Τζόρνταν Σίμπσον που δοκιμάζεται από τον Στράκα. Ο Αυστραλός που θα αποχωρήσει από το Γκοχ μέσα στις επόμενες ημέρες μπήκε για να πάρει λίγο χρόνο συμμετοχής όμως η απόφαση να μην αποκτηθεί είναι δεδομένη.

Ο Στράκα πάντως απέφυγε να ανοίξει χθες τα χαρτιά του για το σχήμα που θα παρέτασε χθες το βράδυ απέναντι στη Μπόχουμ αλλά λογικά θα παρέταξε έστω και με απουσίες των τραυματιών και χωρίς την ολοκλήρωση των μεταγραφικών στόχων, ένα σχήμα πρωταθλήματος...