Το Πειθαρχικό Οργανο της ΚΕΔ/ΕΠΟ επέβαλε την ποινή αποκλεισμού τριών (3) αγωνιστικών ημερών στο διαιτητή του αγώνα Ηρακλής-Λάρισα (11/11/2007) Αργυρόπουλο Β. (ΣΔΠ Καστοριάς). Επίσης, αποφάσισε την τοποθέτηση του κ. Αργυρόπουλου στον Πίνακα Διαιτητών Β' Εθνικής Κατηγορίας.