«Καθαρός» βγήκε ο Εντόι από την εκδίκαση της καταγγελίας εις βάρος του, για όσα έγιναν στο ντέρμπι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ. Η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκα απέρριψε την καταγγελία της ΠΑΕ ΑΕΚ, στην οποία η «Ένωση» ζητούσε την τιμωρία του επιθετικού του Παναθηναϊκού για διακωμώδηση του αθλήματος στο επεισόδιο που κόστισε την αποβολή του Τραϊανού Δέλλα, με αποτέλεσμα ο Εντόι να είναι κανονικά στη διάθεση του Πεσέιρο για το παιχνίδι του Παναθηναϊκού στη Λάρισα αύριο.
Υπενθυμίζεται ότι μία μέρα νωρίτερα είχε βγει η απόφαση για τον Δέλλα, ο οποίος τιμωρήθηκε με ποινή αποκλεισμού μίας αγωνιστικής από τους αθλητικούς δικαστές για την κόκκινη κάρτα που αντίκρισε.

