“Στην Ελλάδα στον τομέα του τουρισμού, όλα γίνονται τυχαία, χωρίς πλάνο. Η Κρήτη έχει τεράστιες προοπτικές περαιτέρω τουριστικής ανάπτυξης και ευημερίας, αλλά χρειάζεται μάρκετινγκ. Θα μπορούσαμε για παράδειγμα, να βάλουμε στόχο την επόμενη δεκαετία να μετριάσουμε το all inclusive και να αυξήσουμε τους πελάτες υψηλού οικονομικού επιπέδου και να το πετύχουμε” λέει σε συνέντευξή του στην “Π” ο διευθύνων σύμβουλος των Maris Hotels, Ανδρέας Μεταξάς. Ο ίδιος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο “we do local” υπογραμμίζοντας ότι τουρισμός και γεωργία θα έπρεπε να πηγαίνουν χέρι χέρι, αλλά έχουμε, όπως τονίζει, έναν θησαυρό που δεν τον εκμεταλλευόμαστε.