Ο νέος διευθυντής του ΙΜΒΒ- ΙΤΕ, κ. Γιάννης ΤαλιανίδηςΟ νέος διευθυντής του ΙΜΒΒ- ΙΤΕ, κ. Γιάννης Ταλιανίδης

Στα… παλιά του λημέρια επιστρέφει δυναμικά ο διακεκριμένος ερευνητής Γιάννης Ταλιανίδης, ο οποίος ομόφωνα χθες βράδυ εκλέχτηκε διευθυντής του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας και παίρνει τη σκυτάλη από τον σημερινό πρόεδρο του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, κ. Νεκτάριο Ταβερναράκη.

Η διαδικασία της συνέντευξης των δύο υποψηφίων, του κ. Ταλιανίδη και του καθηγητή του Τμήματος Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και ερευνητή στο ΙΜΒΒ- ΙΤΕ, κ. Χρήστου Δελιδάκη, έγινε στην Αθήνα από τα μέλη της ειδικής επιτροπής που είχε καταρτιστεί για αυτόν τον σκοπό. Είχαν προηγηθεί οι παρουσιάσεις των υποψηφίων στο προσωπικό του Ιδρύματος. Όπως είχε γράψει η «Π», αρχικά στην «κούρσα» της διαδοχής Ταβερναράκη συμμετείχε και ο ερευνητής στο εξωτερικό, κ. Αλέκος Αθανασιάδης, ο οποίος, όμως, αποφάσισε να αποσύρει την υποψηφιότητά του για λόγους που δεν έγιναν ευρέως γνωστοί. Ο κ. Γιάννης Ταλιανίδης γεννήθηκε το 1957 στη Βουδαπέστη, όπου σπούδασε Ιατρική και ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές ενώ συνέχισε τη διαδρομή του με σπουδές στο Harvard και το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια.

Το διάστημα από το 1990 ως το 2006 υπήρξε ερευνητής στο ΙΜΒΒ- ΙΤΕ , διετέλεσε και μέλος του επιστημονικού συμβουλίου του Ινστιτούτου από το 1998, ενώ υπηρέτησε και από άλλες θέσεις το ΙΜΒΒ-ΙΤΕ. Το 2007 ενσωματώθηκε στο δυναμικό του Ερευνητικού Κέντρου Βιοϊατρικών Επιστημών "Αλέξανδρος Φλέμινγκ" και διετέλεσε επικεφαλής του Ινστιτούτου Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής. Τους τελευταίους μήνες είχε επιστρέψει στους κόλπους του ΙΤΕ και από σήμερα συνεχίζει την προσφορά του σε μία θέση ευθύνης, όπου ο προκάτοχός του άφησε σημαντική παρακαταθήκη.