
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να ηλεκτροδοτηθεί το Γραφείο Ασύλου, μετά από απερίγραπτα δαιδαλώδεις, πολύμηνες γραφειοκρατικές εμπλοκές, που εμπόδιζαν τη λειτουργία του. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ανοικτός διαγωνισμός για την πρόσληψη τεσσάρων ατόμων μέσω ΑΣΕΠ, τα οποία θα στελεχώσουν τη λειτουργία του Γραφείου Ασύλου, το οποίο ανεβαίνει βαθμίδα και μετεξελίσσεται από αυτόνομο κλιμάκιο σε Περιφερειακό Γραφείο με αναβαθμισμένο ρόλο και λειτουργίες. Η ενεργοποίηση του Γραφείου Ασύλου έρχεται να «κουμπώσει» με την έλευση των πρώτων προσφύγων, που αναμένονται τις επόμενες μέρες στο Ηράκλειο και θα φιλοξενηθούν σε 32 σπίτια πλήρως εξοπλισμένα, τα οποία έχουν ήδη εκμισθωθεί.

