Σε μαζική συμμετοχή στην υπό κατάληψη Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευης Κρήτης καλεί με ανακοίνωση της τους εκπαιδευτικούς του νομού Ηρακλείου η “Αγωνιστική Παρέμβαση Καθηγητών” ξεκαθαρίζοντας ότι θα πρέπει να συμμετέχουν δυναμικά στο μεγάλο αγώνα που έχει ξεκινήσει προκειμένου να ανατραπούν οι Κυβερνητικοί σχεδιασμοί της διαθεσιμότητας, της κινητικότητας, των απολύσεων…

Με σχετική ανακοίνωση της καταγγέλλει “ τις μεθοδεύσεις της διοίκησης, μέσω των οποίων επιχειρείται η κατασκευή «συνενόχων» στο συνεχιζόμενο έγκλημα των απολύσεων, που ξεκίνησε με την αποπομπή από την Εκπαίδευση 12.000 αναπληρωτών, συνεχίζεται με την απόλυση 2.500 συναδέλφων των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, ενώ έπονται πολλές χιλιάδες απολύσεων συναδέλφων όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι θα κριθούν «υπεράριθμοι». Αξιοποιεί δηλ η διοίκηση τον όρο της «υπεραριθμίας»- που μέχρι τώρα αφορούσε την απλή διευθέτηση των υπαρκτών οργανικών θέσεων- με στόχο να παγιδεύσει τους συναδέλφους, με δηλώσεις ατομικής ευθύνης(!) για το ζήτημα της κατάργησης των οργανικών θέσεων, που αποτελεί έκφραση της στυγνά αντιλαϊκής πολιτικής των απολύσεων, της ανεργίας, της φτώχειας που επιτάσσουν τα Μνημόνια της λαϊκής αφαίμαξης”. Στην ανακοίνωση της η “Αγωνιστική Παρέμβαση Καθηγητών” υπογραμμίζει ότι “με τον τρόπο αυτό, η κυβέρνηση επιδιώκει να αποπροσανατολίσει τους συναδέλφους από τον κοινό στόχο της κατοχύρωσης όλων των οργανικών θέσεων και του δικαιώματος της σταθερής εργασίας όλων των συναδέλφων, ανεξάρτητα από την ειδικότητά τους.

Πρόκειται για μέτρο αποπροσανατολισμού και παραπληροφόρησης, με στόχο την πολυδιάσπαση και την καλλιέργεια του αισθήματος της ατομικής ευθύνης σε μια περίοδο, που απαιτείται ανάπτυξη της συλλογικής πάλης και του ενωτικού μαζικού αγώνα”.