Απεργιακό μπαράζ από σήμερα στους δήμους της Κρήτης μετά την απόφαση της ΚΕΔΕ να στηρίξει τον αγώνα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στους δήμους (ΠΟΕ - ΟΤΑ) προκειμένου νʼ ανατραπούν τα κυβερνητικά σχέδια για τον “αποκεφαλισμό” της Δημοτικής Αστυνομίας και των σχολικών φυλάκων.

Στο Δήμο Ηρακλείου οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει να συγκεντρωθούν νωρίς το πρωί στη Λότζια για να πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση προκειμένου νʼ αποφασίσουν την κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους.