Πριν από την έναρξη της χθεσινής αναμέτρησης με τον Παναιτωλικό, οι φίλαθλοι ήταν αισιόδοξοι σχετικά με την πορεία του Εργοτέλη. Το 62% θεωρούσε ότι θα εκμεταλλευθεί το ευνοϊκό πρόγραμμα προκειμένου να ανέβει στη βαθμολογία σε αντίθεση με το 25,4%. « Σε κάποιο βαθμό» ήταν η απάντηση του 12,6%.


