Ευχαριστημένος από την αντίδραση της ομάδας του όταν έμεινε πίσω στο σκορ, φτάνοντας τελικά στη νίκη ήταν ο τεχνικός της ΑΕΚ Γιάννης Χατζησεβαστός δηλώνοντας:
«Μπήκαμε στο παιχνίδι με την πλάτη στον τοίχο μετά το γκολ των Μοιρών, όμως με την ηρεμία αλλά και τα ψυχικά αποθέματα των παικτών πήραμε μια σημαντική νίκη. Παίξαμε καλό ποδόσφαιρο σʼ όλη τη διάρκεια του αγώνα».
Από την πλευρά του ο προπονητής των Μοιρών Μιχάλης Κεφαλάκης υπογράμμισε:
«Αδικούμαστε από το αποτέλεσμα. Η ομάδα άξιζε κάτι καλύτερο, όμως πληρώνουμε την απειρία ορισμένων παικτών μας. Στο δεύτερο ημίχρονο δεχτήκαμε γκολ από το πουθενά, και δεν πήραμε αυτό που αξίζαμε».

