Ο Εργοτέλης δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί την αγωνιστική του υπεροχή που σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν καθολική στη διάρκεια του αγώνα, ειδικότερα στο δεύτερο ημίχρονο. Το ότι οι “κιτρινόμαυροι” δεν κατάφεραν να μετουσιώσουν την κυρίαρχη παρουσία τους σε γκολ ήταν το κλειδί της χθεσινής αναμέτρησης και ο λόγος που η ομάδα του Αγρινίου κατάφερε να “αποδράσει” αλώβητη από το Παγκρήτιο.