Συνήθως αυτή η στήλη έχει θέση μόνο για ένα αλλά σήμερα

θα γίνει μια εξαίρεση γιατί θα ήταν άδικο για τους δυο μεγάλους πρωταγωνιστές του ΟΦΗ στη νίκη του Σαββάτου στη Νέα Σμύρνη που ήταν ο Μίρνες Σίσιτς και ο Βαγγέλης Μάντζιος.

Ο Σλοβένος είχε εξαιρετική παρουσία πετυχαίνοντας δυο γκολ ενώ ο Έλληνας επιθετικός άφησε να ξεδιπλωθούν σε ένα γνώριμο για αυτόν γήπεδο τα πλούσια χαρίσματα του σημειώνοντας ένα εξαίρετο γκολ και δίνοντας την ασίστ μετά από μια εκπληκτική προσπάθεια στο τρίτο.

Οι δυο τους μοιράζονται τον τίτλο του MVP του αγώνα.