Τα «Κορίτσια με τα μαύρα», η θεατρική κωμωδία των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου - που σημείωσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία τον περασμένο χειμώνα- «αφήνουν» το θέατρο Αλίκη και ξεκινούν τη θεατρική καλοκαιρινή τους «βόλτα» σε όλη την Ελλάδα.

Στις 8 Αυγούστου ταξιδεύουν στα Χανιά, στο θέατρο Ανατολικής Τάφρου, στις 9 του μήνα στο Ρέθυμνο, στο θέατρο Ερωφίλη, και στις 10 και 11 Αυγούστου στο Ηράκλειο, στο κηποθέατρο «Ν. Καζαντζάκης».

«Στόχος αυτής της περιοδείας είναι η επιθυμία μας να έρθουμε σε επαφή με την ελληνική επαρχία. Εκεί, όπου ο κόσμος “διψάει” για θέατρο» λένε η Χρύσα Ρώπα και η Ελένη Καστάνη, που υποδύονται δύο “αμαρτωλές” μοναχές.

Το έργο μας μεταφέρει σε μια Μονή, την Παναγία τη Μαυροβουνιώτισσα στη Βόρεια Ελλάδα. Εκεί τα πράγματα δεν είναι αυτό που φαίνονται. Οι δυο μοναχές, που διαγκωνίζονται για τη διαδοχή της Ηγουμένης που χαροπαλεύει, έχουν «σκοτεινό» παρελθόν και παραβατικό παρόν, απέχοντας πολύ από το μοντέλο της αγίας.

Η πρώτη (Χρύσα Ρώπα), ιδιοκτήτρια των μεγαλύτερων μπουζουξίδικων της Κατερίνης, κατηγορούμενη για φόνο, βρίσκει καταφύγιο στη Μονή. Εκεί, εκμεταλλευόμενη ευρωπαϊκή επιδότηση, έχει μετατρέψει σε χασισοφυτείες τα κτήματα της Μαυροβουνιώτισσας.

Η δεύτερη (Ελένη Καστάνη), αν και δηλώνει αθεράπευτη θεούσα, χρησιμοποιεί τη Μονή για να φέρνει γυναίκες από το πρώην Ανατολικό μπλοκ (μεταμφιέζοντάς τες σε καλόγριες), που "προωθεί" σε γνωστή «κυρία» του Κολωνακίου (Χρυσούλα Διαβάτη). Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν με τις «ευλογίες» της αστυνομίας (αστυνόμος ο Σωτήρης Καλυβάτσης).

«Τα "Κορίτσια με τα μαύρα" είναι μία αλληγορία για όλα όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και για όλο αυτό που ζούμε σήμερα στο οποίο σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό έχουμε όλοι ένα μερίδιο ευθύνης, τουλάχιστον όσοι είμαστε πάνω από δεκαοχτώ» εξηγεί ο σκηνοθέτης της παράστασης Αλέξανδρος Ρήγας.