Προσβολή χαρακτηρίζει σε ανακοίνωσή του ο κ. Δασκαλάκης τον αποκλεισμό

του από τις εκλογές της ΕΚΑΣΚ, στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων :

“Ο αποφάσεις της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΕΚΑΣΚ, αποδεικνύουν τον τρόπο και τα μέσα που χρησιμοποιούνται από κάποιους οι οποίοι γνωρίζουν ότι έχουν χάσει πλέον ξεκάθαρα την υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Σωματείων της Κρήτης, για να κρατήσουν την καρέκλα της εξουσίας για προσωπικούς λόγους που εκείνοι γνωρίζουν και εγώ δεν επιθυμώ να κρίνω, αδιαφορώντας για την υποβάθμιση του αθλήματος στην Κρήτη τα τελευταία χρόνια και κυρίως το οικονομικό «άνοιγμα» της Ένωσης για το οποίο είναι υπόλογοι, θέματα για τα οποία βεβαίως είμαστε υποχρεωμένοι και να προβληματιζόμαστε και να ασκούμε κριτική. Το σκεπτικό «Δύο παίζουν μπάλα και ο ένας από αυτούς υποκαθιστά το Διαιτητή» δεν αρμόζει στο χαρακτήρα μου και σεβόμενος τις αρχές και τα πιστεύω μου δεν θα τους ακολουθήσω κατεβάζοντας το επίπεδο μου. Σε ό,τι αφορά τη στάση μου, παραμένω πιστός στις αρχές της «Ανανεωτικής Κίνησης», είτε μέσα είτε έξω από το ψηφοδέλτιο. Δεν πρόδωσα ούτε θα προδώσω κανένα από τους συναγωνιστές μου, όπως εμμέσως κάποιοι μου πρότειναν. Είμαι μαζί τους και θα τους υποστηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις μέχρι τελικής νίκης”.