Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 5,5% προήλθε από τις ακόλουθες αυξήσεις των δεικτών:

- Κατά 2,2% της ομάδας Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στα είδη: λαχανικά νωπά, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γάλα νωπό παστεριωμένο. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα είδη: γιαούρτι, ελαιόλαδο

- Κατά 19,3% της ομάδας Αλκοολούχα ποτά και καπνός, λόγω αύξησης των τιμών των τσιγάρων, καθώς και των τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών.

- Κατά 0,6% της ομάδας Ένδυση και υπόδηση, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.

- Κατά 8,1% της ομάδας Στέγαση, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του ηλεκτρισμού, των ενοικίων κατοικιών και των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας.

- Κατά 0,9% της ομάδας Διαρκή αγαθά - Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα είδη κλινοστρωμνής-λευκά είδη.

- Κατά 1,2% της ομάδας Υγεία, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ιατρικών, οδοντιατρικών υπηρεσιών και της νοσοκομειακής περίθαλψης. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των φαρμάκων.

- Κατά 16,6% της ομάδας Μεταφορές, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη: αυτοκίνητα, τέλη κυκλοφορίας-διόδια, καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη) και υπηρεσίες μεταφορών.

- Κατά 4,2% της ομάδας Επικοινωνίες, λόγω αύξησης των τιμών της κινητής τηλεφωνίας.

- Κατά 0,9% της ομάδας Αναψυχή-Πολιτιστικές δραστηριότητες, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη: βιβλία-εφημερίδες-περιοδικά-γραφική ύλη-σχολικά είδη, υπηρεσίες αναψυχής.

- Κατά 3% της ομάδας Εκπαίδευση, λόγω αύξησης των τιμών στα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων, των εκπαιδευτηρίων ξένων γλωσσών, των φροντιστηρίων και των ΙΕΚ.

- Κατά 3,4% της ομάδας Ξενοδοχεία - Καφέ - Εστιατόρια , λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ειδών: φαγητό εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα).

- Κατά 4% της ομάδας Άλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων, των ειδών ατομικής φροντίδας και των κοσμημάτων-ρολογιών.