Ο πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης, κ. Ευάγγελος Καπετανάκης, τόνισε πως, κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τον υπουργό, τονίστηκε η ανάγκη εκπόνησης ενός επιχειρησιακού σχεδίου για την ανώτατη εκπαίδευση που θα περιλαμβάνει αντικείμενα, τη χωροταξική τους τοποθέτηση και τη δυναμική ανάπτυξη της παιδείας το επόμενο διάστημα. «Ο υπουργός βλέπει τη δυναμική ανάπτυξης των ΤΕΙ τα τελευταία χρόνια και, βεβαίως, επεσήμανε μαζί μας ότι θα πρέπει να υπάρξει μια ενιαία λειτουργία Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και σε αυτό είναι ταγμένο το Υπουργείο Παιδείας», τόνισε. Ο κ. Καπετανάκης σημείωσε πως ο διάλογος για την παιδεία θα πρέπει να επισημάνει «πέρα από ζητήματα εισαγωγικών εξετάσεων και τη δυναμική μετεξέλιξη των ΤΕΙ και τη συνεργασία με τα Πανεπιστήμια ώστε να προχωρήσουμε σε ένα ενιαίο χάρτη τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».

Όσο αφορά στο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ΤΕΙ, ο πρόεδρος του ΤΕΙ Κρήτης είπε πως «με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία θα είμαστε σε συνεννόηση και ελπίζουμε ότι τα οικονομικά, όσον αφορά σε επενδύσεις και τακτικούς προϋπολογισμούς, θα βελτιωθούν με τη συμβολή του υπουργού και του υφυπουργού».

Ιδιαίτερα για το ΤΕΙ Κρήτης, ο πρόεδρος του ιδρύματος έκανε εκτενή αναφορά στα τρία τμήματα που κινδυνεύουν να κλείσουν, τα Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών & Ανθοκομίας, Τουριστικών Επιχειρήσεων και Φυτικής Παραγωγής, ενώ ανέφερε πως «στις τελευταίες εισαγωγές είχαμε και άλλα Τμήματα που είχαν μικρό αριθμό εισακτέων». Διευκρίνισε, στη συνέχεια, πως «αυτό αφορά στις εισαγωγές από το λεγόμενο 90%, γιατί απʼ τις άλλες κατηγορίες είχαμε εισακτέους, τα Τμήματα λειτουργούν με αρκετούς εγγεγραμμένους και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, αλλά, όμως, πρέπει να μετεξελιχθούν τα Τμήματα και πρέπει να πάρουν μία νέα κατεύθυνση, ώστε να υπηρετήσουν τους σκοπούς, για τους οποίους ιδρύθηκαν και ελπίζουμε ότι με τη συμβολή αυτών των διοικήσεων και, βεβαίως, των Τμημάτων και του Υπουργείου Παιδείας θα έχουμε καλά αποτελέσματα».

Στη συνέχεια, ο κ. Καπετανάκης τόνισε πως «ευελπιστούμε ότι θα υπάρξει αυτό που είπαμε, αναπτυξιακό σχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση και δεν είναι, ασφαλώς, αυτοσκοπός η διατήρηση Τμημάτων που πλέον δεν είναι απαραίτητα. Όμως, οι υποδομές, οι πόροι, οι ανθρώπινοι πόροι και, βεβαίως, οι προσδοκίες του ελληνικού λαού εκεί που γίνανε επενδύσεις για Τμήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, είναι μέλημά μας και εμείς θα προχωρήσουμε με αυτά τα κριτήρια».