Ηταν φανερό ότι οι δηλώσεις του τεχνικού της ΑΕΚ Αντώνη Σουγιά μετά τη λήξη του παιχνιδιού δεν απηχούσαν μόνο στην εικόνα του παιχνιδιού αλλά απεικόνιζαν μια γενικότερη κατάσταση. Ο Αντώνης Σουγιάς υπέβαλε την παραίτηση του τονίζοντας:

“Ίσως και να περίμενα αυτή την ήττα. Η ομάδα δεν έχει ηρεμία. Παραιτούμαι για να μπορέσει αυτή η ηρεμία να έρθει. Δεν μου φταίει κανείς, ούτε ο κύριος Νατσάκος. Αποκλειστικός υπεύθυνος είμαι εγώ. Από την άλλη πλευρά ο τεχνικός του Ραύκου, Μανώλης Φρουδάκης υπογράμμισε: “Νίκησε η δύναμη και το πάθος. Σε κάθε ομάδα αντιστοιχούσε από ένα ημίχρονο. Η ΑΕΚ κυριάρχησε στο πρώτο ενώ εμείς στο δεύτερο. Δεν ήταν τυχαία τα γκολ. Συγχαρητήρια στα παιδιά. Εύχομαι καλή συνέχεια στην ΑΕΚ”.