Ο Αστέρας Ρεθύμνου ήταν ο «νικητής» στην διεκδίκηση του Κώστα Κοκκινάκη από τον ΟΦΗ. Ο νεαρός μέσος που δεν ήταν στα πλάνα του Στράκα και θα παίξει για τον επόμενο χρόνο ως δανεικός στην ομάδα του Γιάνννη Πετράκη δήλωσε μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής του τα εξής: «Είμαι ικανοποιημένος και πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στον Αστέρα Ρεθύμνου. Ένα σωματείο πολύ οργανωμένο, με πολύ καλό προπονητή που προκαλεί το σεβασμό σε όλους. Αυτά που έκαναν να έρθω στην ομάδα του Ρεθύμνου, είναι ο τρόπος που με προσέγγισαν οι άνθρωποι και οι παράγοντες του Αστέρα. Όπως φυσικά σημαντικό ρόλο στην επιλογή μου, έπαιξε και η παρουσία του κ. Γιάννη Πετράκη, ενός καταξιωμένου προπονητή. Ο Αστέρας Ρεθύμνου αποτελεί για μένα ένα σκαλί που θα με βοηθήσει να επιστρέψω στον ΟΦΗ, ακόμη καλύτερος και να μπορέσω να πάρω μια θέση στο ρόστερ του. Θέλω να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να πάει όσο καλύτερα γίνεται και οι στόχοι μου είναι συνυφασμένοι με αυτούς της νέας μου ομάδας. Με την κατάσταση που υπάρχει στο Ρέθυμνο, αλλά και με τις προσθήκες που έχουν γίνει θεωρώ ότι θα έχουμε μια πολύ καλή χρονιά». Στο μεταξύ στο Ρέθυμνο τελικά θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σάββατο το φιλικό παιχνίδι του Αστέρα, με τον ΟΦΗ. Οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Γάλλου, το Σάββατο 16 Αυγούστου, στις 6.3 μ.μ το απόγευμα.