Τα ολοένα αυξανόμενα κρούσματα επεισοδίων σε Βιέννη και Βασιλεία, φαίνεται ότι προβληματίζουν τις Αρχές. Γιʼ αυτό πλέον έχουν τριπλασιαστεί (!) οι πεζές περιπολίες στους δρόμους, ενώ σε ΟΛΕΣ τις πλατείες υπάρχουν διμοιρίες καταστολής. Επίσης, από το απόγευμα και μέχρι νωρίς τα ξημερώματα πετάει μονίμως ένα ελικόπτερο προκειμένου να υπάρχει καλύτερη εποπτεία από ψηλά.

