Εκρηξη οργής και αγανάκτησης έχει πυροδοτήσει στην Επισκοπή, ο σχεδιασμός για την εγκατάσταση εργοστασίου διαχείρισης σκουπιδιών στη Γαλίφα, καθώς η τοπική κοινωνία ετοιμάζεται για δυναμικές αντιδράσεις.
Στο μέτωπο των κινητοποιήσεων η Μονή Αγκαράθου, που θα πραγματοποιήσει την 1η Ιουλίου αγρυπνία, προκειμένου να αποτρέψει την εγκατάσταση του εργοστασίου από τη δημιουργία του οποίου πλήττεται άμεσα όχι μόνο επειδή χωροθετείται σε μοναστηριακή περιουσία, αλλά και επειδή απέχει ένα χιλιόμετρο από το μοναστήρι.

