ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ : “Αν έπαιζε ο Καρέλης θα ήταν διαφορετικά...”
ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΣΗ ΕΧΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ 2-0 ΑΠO ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
Ξάνθη από τη μια, Ηράκλειο από την άλλη και ο Νίκος Καραγεωργίου δεν μπορούσε να απουσιάζει από τη “μάχη” δύο νομών τους οποίους αγαπάει ιδιαίτερα. Ο τεχνικός του Εργοτέλη που βρέθηκε στην Καισαριανή για το ματς των Μικτών, μιλώντας για τον τελικό των Παίδων στάθηκε στην απουσία του Καρέλη που ως επαγγελματίας πλέον δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής. “Είναι ο καλύτερος επιθετικός της ηλικίας του και αν έπαιζε τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά”, είπε χαρακτηριστικά ο Μακεδόνας τεχνικός και συμπλήρωσε: “Η Ξάνθη ήταν ελαφρώς καλύτερη και κέρδισε δίκαια. Είναι όμως πολύ σημαντικό για το Ηράκλειο που έχει δύο ομάδες στους τελικούς. Ο Εργοτέλης έχει πολλά παιδιά στις Μικτές, κάτι που δείχνει ότι έχουμε πολύ καλή υποδομή, όπως και οι περισσότερες ομάδες του νομού”. Ο τεχνικός του Εργοτέλη ρωτήθηκε και για το αν ξεχώρισε κάποιους παίκτες και στάθηκε στους δύο σκόρερ της Ξάνθης (Σιμτσάνης - Κουτίδης) αλλά και στους πλάγιους του Ηρακλείου (προφανώς εννοούσε τους Δωματά και Φυτίλη).
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες