Μπορεί ο Αλμυρός να κέρδισε το Σάββατο, ωστόσο ο Μανώλης Γιακουμάκης είχε πολλά παράπονα από τους παίκτες του.
“Περιμέναμε ότι θα έχουμε δύσκολη αποστολή απέναντι σε έναν αντίπαλο που παίζει με πολυπρόσωπη άμυνα. Δουλέψαμε όλη την εβδομάδα προκειμένου να τη διασπάσουμε όμως οι παίκτες μου δεν είχαν μαχητικότητα αλλά ήταν χαλαροί. Κρατάμε μόνο τη νίκη και τους 3 βαθμούς”, ανέφερε ο τεχνικός του Αλμυρού.
Στα λάθη της άμυνας απέδωσε τα αίτια της ήττας ο Γιώργος Αλεξάκης. “Παρόλο που ο Αλμυρός υπερείχε κι είχε τον έλεγχο, χάσαμε από δύο λάθη μας. Το πέναλτι ήταν δώρο της αμυντικής μας γραμμής”, είπε ο προπονητής του Ζαρού.

