Ικανοποιημένος από το φιλικό και την εικόνα της ομάδας του ήταν μετά την ολοκλήρωση του Σαββατιάτικου παιχνιδιού ο Γιάννης Ταουσιάνης.

Ο τεχνικός του ΠΟΑ τόνισε μεταξύ άλλων ότι: “Ήταν ένα καλό παιχνίδι και για τις δύο ομάδες. Το χρειαζόμασταν αυτό το φιλικό κυρίως γιατί οι ομάδες έχουν την ίδια δυναμική”, τόνισε αρχικά ο προπονητής της Ατσαλενιώτικης ομάδας και συμπλήρωσε: “Νομίζω ότι μέσα από τέτοια φιλικά παιχνίδια υπάρχουν μόνο οφέλη. Σε γενικές γραμμές δείξαμε ότι ήμασταν σε καλή κατάσταση και απʼ ότι φάνηκε δεν μας έχει στοιχίσει η διακοπή του πρωταθλήματος. Βέβαια δεν δείξαμε 100% τις δυνατότητές μας αλλά είναι σημαντικό ότι δεν δείξαμε σημάδια χαλάρωσης.