ΡΕΧΑΓΚΕΛ: “Δύσκολη η κλήρωση”
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΜΕ ΡΩΣΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΣΟΥΗΔΙΑ
“Δύσκολη” χαρακτήρισε την κλήρωση της πρωταθλήτριας ο Οτο Ρεχάγκελ. Ο ομοσπονδιακός τεχνικός κράτησε χαμηλούς τόνους, τόνισε αρκετές φορές ότι η μεγαλύτερή του επιθυμία είναι να έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του και δεν βιάστηκε να κάνει προγνωστικά... “Όλοι περιμέναμε αρκετό καιρό, σίγουρα δεν έχουμε έναν εύκολο όμιλο” είπε αρχικά ο Οτο και συνέχισε: “Πρέπει να προσέξουμε την Σουηδία, διαθέτει έναν από τους καλύτερους επιθετικούς στον κόσμο, τον Ιμπραϊμοβιτς. Εναντίον της Ισπανίας είχαμε έρθει ισόπαλοι στην Πορτογαλία, ενώ το μόνο παιχνίδι που χάσαμε το 2004 ήταν αυτό εναντίον της Ρωσίας. Πριν από τα παιχνίδια γίνονται πολλές συζητήσεις, αλλά εγώ είμαι άνθρωπος της πράξης. Όταν ξεκινήσουν οι αγώνες θα δούμε τι θα γίνει. Σημαντικό είναι να είναι όλοι οι παίκτες μας να είναι σε πολύ καλή κατάσταση, ώστε να παίξουμε ένα πολύ καλό Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Είμαστε κάτοχοι του τροπαίου κι είναι υποχρέωσή μας να έχουμε μια πολύ καλή πορεία”. Ερωτηθείς εάν θα έκανε πρόβλεψη τόνισε χαρακτηριστικά: “Δεν κάνω καμιά εκτίμηση, αυτό είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων να θέλουν να μάθουν από την αρχή τι θα γίνει. Το βασικό είναι να είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση. Εδώ είμαστε δυο μέρες χωρίς στρες κι όποιος δεν έχει στρες θα χαμογελάσει. Το πρώτο στρες θα υπάρξει όταν θα ξεκινήσουν τα ματς και αν μετά από 15 λεπτά, αφού έχουν ξεκινήσεις, δεν πηγαίνει καλά το παιχνίδι”.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες