Για άλλη μια Κυριακή, ΟΦΗ και Εργοτέλης παρέμειναν χωρίς νίκη, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να διατηρηθούν στη ζώνη του υποβιβασμού. Ο ΟΦΗ παραχώρησε λευκή ισοπαλία στη Λάρισα σʼ ένα ματς στο οποίο είχε κορυφαίο του παίκτη τον Τζόρβα, προβληματίζοντας για μια ακόμη φορά, ενώ στη Βέροια ο Εργοτέλης, αν και προηγήθηκε, δεν κατάφερε να φύγει νικητής αφού οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν 1-1, σʼ ένα παιχνίδι όπου οι “κιτρινόμαυροι” αδικούνται από το αποτέλεσμα. Δυσοίωνο το μέλλον και για τις δυο ομάδες του Ηρακλείου αν δεν αλλάξουν πολλά πράγματα και άμεσα, αφού ο κίνδυνος του υποβιβασμού είναι ορατός...