Το ΥΠΕΧΩΔΕ “αδειάζει” τον ΟΛΗ για το θέμα των πολεοδομικών αδειών στο λιμάνι. Με απόφαση της Υπηρεσίας Νομοθετικού καθορίζεται ότι οι όποιες εγκρίσεις της ΕΣΑΛ είναι γνωμοδοτικές και άρα ό,τι και να κάνει ο ΟΛΗ κι εντός του λιμένα χρειάζεται πολεοδομική άδεια.