Η ΔΕΥΑΗ έχει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, αλλά δεν…έχει λεφτά να το υλοποιήσει! Οι νέες πηγές υδροδότησης και ταυτόχρονα η αξιοποίηση των μεθόδων αφαλάτωσης είναι στις πρώτες προτεραιότητες της ΔΕΥΑΗ που παρουσίασε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα έργων για το 2008.

Στη ΔΕΥΑΗ αγωνιούν για την ελαχιστοποίηση των αποθεμάτων νερού την ίδια ώρα που η ζήτηση μεγαλώνει, περιμένουν πως και πως την υδροδότηση από το μεγάλο έργο του φράγματος Αποσελέμη και εκτιμούν ότι κάποια στιγμή θα έχουμε επιτέλους συνεχή ροή ύδατος στις βρύσες μας!

Όλα τα έργα και οι μελέτες που περιλαμβάνει το πρόγραμμα έργων της ΔΕΥΑΗ.