Την καθιερωμένη συνάντηση που πραγματοποιεί στα τέλη κάθε μήνα προγραμμάτισε για την ερχόμενη Δευτέρα στις 9 το βράδυ το σωματείο προπονητών ποδοσφαίρου του Νομού Ηρακλείου. Η συνάντηση θα γίνει και πάλι στην αίθουσα του Λίντο Σόκερ κι όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση θα μοιραστούν οι κάρτες μέλους στους παρευρισκόμενους τεχνικούς οι οποίοι θα πάρουν και αθλητικό υλικό (φόρμες). Παράλληλα όπως κάθε φορά θα γίνει ανοιχτή συζήτηση για τεχνικά θέματα που αφορούν διάφορες ασκήσεις τακτικής και προπόνησης.