Χωρίς άγχος θα αγωνιστεί ο ΠΑΟΚ αύριο στο Ρέθυμνο εναντίον της Επισκοπής. Οι Κρουσανιώτες είναι σε καλή κατάσταση, ενώ δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα αγωνιστικά προβλήματα και θέλουν να συνεχίσουν την καλή τους πορεία έχοντας κατά πολύ μεγάλο βαθμό εξασφαλίσει την παραμονή τους.