ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ
ΟΦΗ ΚΑΙ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΟΥΝ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΞΙΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ
Mε γεμάτες τις τσέπες θα αγωνιστούν αύριο οι παίκτες του ΟΦΗ. Η διοίκηση πλήρωσε τις δύο τελευταίες μέρες τον μισθό του Ιανουαρίου πριμ και δόσεις συμβολαίων σε μια προσπάθεια να φτιάξει ακόμα περισσότερο το κλίμα εν όψει του αυριανού ντέρμπι. Οι εκκρεμότητες δεν έχουν εκλείψει ακόμα αλλά οι παίκτες πήραν τις διαβεβαιώσεις ότι συντομα θα εξοφληθεί και το υπόλοιπο μέρος των οφειλών.
Αυτό το άρθρο έχει συνέχειες