Σημαντική στιγμή για την ανάπτυξη της Κρήτης, αλλά και για την Ελλάδα γενικότερα, χαρακτήρισε την επένδυση της Coca-Cola 3Ε, ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας στη διάρκεια των εγκαινίων της νέας παραγωγικής μονάδας της εταιρίας στο Ηράκλειο.
Ο υπουργός χαρακτήρισε πολύ σημαντική την επένδυση της εταιρίας, ύψους 12,5 εκατ. ευρώ, αφού διασφάλισε 150 θέσεις εργασίας. Οπως ανέφερε ο κ. Σιούφας, η επένδυση της εισηγμένης εταιρίας "υποδηλώνει υγιή αντανακλαστικά. Επιβεβαιώνει, ταυτόχρονα, τον πάγιο στόχο της εταιρίας να συνεισφέρει ενεργά στην ενίσχυση της ανάπτυξης και τη βελτίωση της κοινωνικοοικονομικής ζωής στην ελληνική περιφέρεια".

