Σαν... πρεμιέρα προετοιμασίας έμοιαζε η χθεσινή προπόνηση των παικτών του ΠΟΑ. Οι “πράσινοι” για πρώτη φορά πέρασαν το κατώφλι του γηπέδου στο Ατσαλένιο, έπειτα από 14 περίπου μήνες και δικαιολογημένα ένιωθαν σαν στο σπίτι τους.
Απαντες έμειναν εντυπωσιασμένοι από τον αγωνιστικό χώρο αλλά και τα νέα αποδυτήρια ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι νωρίτερα έγινε προπόνηση των ακαδημιών με τεράστια συμμετοχή παιδιών.
Στο μεταξύ, κάποιες μικρολεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση των γκολ ποστ απομένουν για να ολοκληρωθούν πλήρως οι εργασίες στο γήπεδο του ΠΟΑ, κάτι που αναμένεται να συμβεί σήμερα.

